Меню
Ми працюємо. Усі товари в наявності. Ціни актуальні. 
Пункт видачі замовлень - м. Харків, вул. Гольдбергівська, 9
Пн - Пт: 09:00 - 18:00
Сб: 09:00 - 15:00
Нед: вихідний
Час роботи:
  • Пн - Пт: 09:00 - 18:00
  • Сб: 09:00 - 15:00
  • Нед: вихідний

(050) 167 07 77 Менеджер

(067) 832 17 77 Менеджер

(063) 267 07 77 Менеджер

(068) 616 55 55 Інженер/Проектант

(097) 232 61 11 Безнал з ПДВ

(073) 020 34 44 Бухгалтерія

(063) 147 07 77 Гарантія, сервіс, ремонт

Доставка

Безкоштовна доставка замовлень від 10000 грн (на усі товари, габаритні розміри котрих не привищують 1м) у відділення транспортної компанії


Самовивіз. Покупці нашого інтернет-магазину можуть самостійно забрати своє замовлення за адресою: м. Харків, вул. Гольдбергівська, 9 (вхід з західної сторони будинку). Зверніть увагу, що у пункті видачі можна лише забрати заздалегідь оформлені та оплачені замовлення. У точці видачі відсутня можливість подивитися та обрати товар, як у звичайному магазині.

Укрпошта. від 37 грн
Відправлення замовлення здійснюється впродовж 1-2 робочих днів після зарахування  оплати на рахунок інтернет-магазину. Оскільки перевізник не несе відповідальність за цілісність товару,  Укрпоштою відправляються тільки некрихкі товари
Вартість доставки згідно тарифів транспортної компанії сплачується покупцем.

Нова Пошта. від 70 грн
Відправка здійснюється впродовж 1-2 робочих днів з моменту зарахування коштів на розрахунковий рахунок. Вартість доставки та вартість додаткового пакування* сплачується покупцем згідно тарифів компанії Нова Пошта.
*додаткове пакування є обов’язковою умовою ТК Нова Пошта для прийняття крихких відправлень к перевезенню та гарантією відшкодування коштів в разі пошкодження товару компанією-перевізником. При відмові від додаткового пакування усі ризики, пов’язані з пошкодженням товару, покупець приймає на себе

Пакування:
Пакування замовлень співробітниками нашого магазину є надійним та суворо відповідає усім правилам транспортних компаній.
За бажанням клієнта ми можемо зняти на відео процес пакування замовлення, щоб ви переконались у цілісності товару (просто скажіть про це менеджеру).

Зверніть увагу!!! Як тільки ми передаємо посилки компанії перевізнику, уся відповідальність за цілісність товару переходить до транспортної компанії.

Отримання:
При отриманні, не залежно від форми оплати, Ви маєте ретельно оглянути посилку, розкрити пакування та перевірити крихкий товар на цілісність та відповідність замовленню.
При виявлені пошкоджень товару, відразу, не залишаючи відділення, необхідно звернутись до працівників транспортної компанії для складання акту-претензії та заяви на відшкодування. Також необхідно сповістити про це менеджерів нашого магазину.

Зверніть увагу!!! Як тільки ви підтвердите отримання посилки, відповідальність за її зміст переходить до вас.  У випадку виявлення будь-яких пошкоджень товару вдома, розраховувати на отримання компенсації ви вже не зможете

З ПОВАГОЮ ДО ВАС - ВАШ LED-STORY.