Меню
Ми працюємо. Усі товари в наявності. Ціни актуальні.
м.Харків, вул. Гольдбергівська, 9
Пн - Пт: 09:00 - 18:00
Сб: 09:00 - 15:00
Нед: вихідний
Час роботи:
  • Пн - Пт: 09:00 - 18:00
  • Сб: 09:00 - 15:00
  • Нед: вихідний

(067) 832 17 77 Менеджер

(067) 183 47 77 Менеджер

(050) 167 07 77 Менеджер

(050) 512 17 77 Менеджер

(063) 267 07 77 Менеджер

(068) 616 55 55 Інженер/Проектант

(097) 232 61 11 Безнал з ПДВ

(073) 020 34 44 Бухгалтерія


Доставка

  • Самовивіз. Наші клієнти можуть самостійно забрати своє замовлення за адресою: м. Харків, вул. Гольдбергівська, 9 (вхід з західної сторони будинку).
  • Укр Пошта. Відправлення замовлення здійснюється протягом 1-2 робочих днів після внесення часткової або повної передоплати.
  • Нова Пошта (мінімальний тариф від 40 грн.) Крихкі товари обов'язково додатково запаковуються у відділенні Нової Пошти, щоб уникнути пошкоджень. Без додаткового пакування, НП не несе відповідальності за цілісність товару, який ви отримаєте у відділення. Ціну додаткового пакування вашого товару ви можете дізнатись самостійно у відділенні Нової Пошти, зазвичай вона від 50 грн.

Зверніть увагу!

При отриманні посилки перевіряйте цілісність товару! У разі будь-яких проблем, інформуйте, будь ласка, нас в день отримання товару.

Якщо Ви виявили пошкодження товару у відділенні компанії "Нова Пошта", то вимагайте від працівників служби доставки скласти акт із зазначенням характеру пошкодження товару і повідомте про це нас!

Крихкий товар, який може пошкодитися потрібно доупакувати, ми пропонуємо два варіанти:

  • доупакування Нової Пошти;
  • наша упаковка.

Нова Пошта пакує товар не дуже ретельно (в пухирчату плівку і легкий картон).

Фактично їх доупакування це страховка, при оплаті якої, НП несе матеріальну відповідальність (платить гроші, після подачі клієнтом ПРЕТЕНЗІЇ написаної, не виходячи з відділення НП, при пошкодженні товару її співробітниками), а ми відправляємо наступну посилку з неушкодженим товаром.

Додатково, за доупакування/страховку з клієнта НП бере приблизно від 50 грн. до доставки, в залежності від розмірів.

За часом доупакування НП може проходити від 2 до 4 днів, в цей час ЄП / ТТН не буде видно на сайті НП, поки його не доупакують і не відсканують реєстр - буде світитися статус «НП чекає надходження від відправника», тому крім номера декларації, для підтвердження факту передачі нами товару на відділення Нової Пошти, і виконання своїх зобов'язань пропонуємо відеозвіт, знятий в момент передачі посилки.

Наша упаковка - запорука швидкості відправки і Ваша подвійна економія.

Ми пакуємо товар самі, по жорстким нормам НП.

За новим "незрозумілими" правилам Нової пошти, посилки приймаються в відправку не менш 11 см в ширину.

Це знущання над клієнтом. Тому наша упаковка відправлятиметься тільки Укрпоштою, що подвійно вигідно:

1. Упаковка нашим коштом.

2. Доставка буде за ціною дешевше, ніж НП.

Якщо клієнт хоче уникнути витрат на доупакування/страховку НП, він повинен розуміти - ЦЕ ЙОГО РИЗИК, і це ЙОГО ВИБІР, тому умовою наших витрат на пакувальні матеріали є оплата товару 100%, і відсутність претензій клієнтів до нас, якщо товар буде пошкоджений співробітниками пошти.

За бажанням клієнта, при нашій упаковці знімається відео, де видно що упаковується товар спочатку новий і цілий, скріншот з відео або повністю його файл можна отримати, вказавши це Вашому менеджеру.

Деталі:

  • Фіто-, лед- лінійки прикріплюємо до дерев'яних планок, які ми купили спеціально для Вашої економії та обгортаємо картоном.
  • Фітосвітильники, лінійні лампи і світильники пакуємо в міцні тубуси або короба, які ми купили окремо, спеціально для Вашої економії.
  • Профіль пакуємо в жорсткий, міцний картон або тубус (в залежності від кількості), який купили окремо, спеціально для Вашої економії.

Наші зобов'язання перед клієнтом закінчуються в момент передачі посилки на відділення пошти! Наша компанія не несе відповідальності за непрофесійні дії працівників Пошти.

З ПОВАГОЮ ДО ВАС - ВАШ LED-STORY.