Меню
Ми працюємо. Усі товари в наявності. Ціни актуальні. 
м. Харків, вул. Гольдбергівська, 9
Пн - Пт: 09:00 - 18:00
Сб: 09:00 - 15:00
Нед: вихідний
Час роботи:
  • Пн - Пт: 09:00 - 18:00
  • Сб: 09:00 - 15:00
  • Нед: вихідний

(050) 167 07 77 Менеджер

(050) 512 17 77 Менеджер

(067) 832 17 77 Менеджер

(067) 183 47 77 Менеджер

(063) 267 07 77 Менеджер

(073) 020 34 44 Бухгалтерія

(073) 257 67 77 Гарантія, сервіс, ремонт


Повернення та обмін

Відповідно до "Закону про захист прав споживачів" покупці нашого магазину мають право на обмін протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Повернення товарів здійснюється за рахунок покупця або за домовленістю.

Перевіряйте комплектацію і зовнішній вигляд при отриманні! Покупець самостійно несе відповідальність за зовнішній вигляд і комплектацію товару після його отримання від продавця.


Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не перебував в експлуатації і не має слідів використання, а саме: подряпин, потертостей, пошкоджень будь-якого характеру, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики тощо.


Транспортування товару, який покупець вважає бракованим або не робочий, здійснюється для перевірки (на нашу адресу) за рахунок покупця. Якщо стався дійсно гарантійний випадок - відправка назад за рахунок компанії LED-STORY, або повернення грошових коштів (випадки з акційними товарами, транспортування в обидві сторони оплачує покупець).


Звертаємо вашу увагу: в дешевих товарах можливо певна невідповідність заданим параметрам.


Попереджаємо: виробник залишає за собою право частково змінювати (покращувати) зовнішній вигляд або характеристики товару, без узгодження з нами.


ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Повернення коштів проводиться покупцеві в наступних випадках:

1) проведена передоплата покупцем, але товару у продавця немає в наявності;

2) проведена передоплата за товар, але відбулася заміна на інший товар, дешевший за вартістю;

3) відбулося повернення товару покупцем продавцеві в терміни, встановлені законодавством України.


Повернення грошових коштів покупцю проводиться протягом не більше ніж 7 днів з дати оформлення документів на повернення.

Для здійснення повернення коштів покупцеві необхідно:

  1. Надати продавцю письмову заяву (зразок можна взяти у менеджера) про повернення коштів;
  2. Надати продавцю копію платіжного документа про оплату за товар.


Гарантійний і не гарантійний випадок.

Якщо товар не увімкнувся або припинив працювати, покупець зв'язується з своїм менеджером, і разом виключають можливість неправильного підключення (використання).

Якщо встановити причину по телефону не вдалося, покупець висилає нам товар за свій рахунок (так як були випадки, коли надсилали товар належної якості, просто не знали як підключити).

Товар передається в гарантійний відділ.

Якщо справа дійсно в якості товару, і стався ГАРАНТІЙНИЙ ВИПАДОК - виріб ремонтують або висилають новий за рахунок продавця.

При робочому виробі або коли випадок визнається негарантійним (перепад в мережі, механічні пошкодження, неправильна експлуатація) клієнту надається право вибору: або виріб відправляється йому назад в такому ж вигляді, або ми його ремонтуємо за додаткову оплату. Доставка в такому випадку теж за рахунок клієнта.

З питань гарантійного і не гарантійного ремонту звертатися по телефону: 068-616-55-55 Інженер