Меню
Ми працюємо. Усі товари в наявності. Ціни актуальні. 
Пункт видачі замовлень - м. Харків, вул. Гольдбергівська, 9
Пн - Пт: 09:00 - 18:00
Сб: 09:00 - 15:00
Нед: вихідний
Час роботи:
  • Пн - Пт: 09:00 - 18:00
  • Сб: 09:00 - 15:00
  • Нед: вихідний

(050) 167 07 77 Менеджер

(067) 832 17 77 Менеджер

(063) 267 07 77 Менеджер

(068) 616 55 55 Інженер/Проектант

(097) 232 61 11 Безнал з ПДВ

(073) 020 34 44 Бухгалтерія

(063) 147 07 77 Гарантія, сервіс, ремонт

Яке освітлення має бути в магазині одягу

Яке освітлення має бути в магазині одягу

Світлодіодне освітлення давно і відразу стало «золотим стандартом» для ретейла – виявилося, що LED світильники значно підвищують ефективність бізнесу. І тому є багато причин. Крім економії енергії, надійності та зручності в експлуатації світлодіодні системи мають ряд переваг, які безпосередньо сприяють продажам одягу та інших товарів промислової групи. В даному випадку багато важить те, що для ЛЕД світильників можна індивідуально вибирати та/або налаштовувати колірну температуру, яскравість, напрямок та інші характеристики світла – залежно від спеціалізації магазину та розмірів торгового залу вибирати параметри світіння.

Якісне світло у магазині одягу необхідне не тільки для зручності пересування по торговому залу – це важливий елемент маркетингу. Від освітлення залежить, як швидко покупець зверне увагу на товар, оцінить його споживчі якості та ухвалить рішення про покупку. Образно кажучи, із банального елементу інтер'єру світло перетворюється на справжнього продавця – допомагає не лише рекламувати товар, а й продавати його. А ось як вибрати найбільш ефективне LED освітлення в магазин одягу, давайте розбиратися на конкретних прикладах.

Як світло впливає на продаж у магазині одягу

Вплив освітлення на продаж приймають як факт при складанні проекту світлодизайну магазину. Особливо це важливо для торговельного залу, де покупець знайомиться із зразками одягу та… проходить повз чи купує товар!

Тут важлива кожна деталь – освітлення товарів на стелажах та вішалках, освітлення проходів, вітрин, рекламних стендів. Вибрані зразки одягу покупець повинен приміряти, щоб правильно визначити потрібну модель. Звичайно ж, примірювальна повинна бути добре освітлена – саме в процесі примірки і приймається рішення про покупку.

Продумана система освітлення в магазині дозволяє створити сприятливі умови для торгівлі:

  1. Організувати максимально ефектну презентацію асортименту. Стелажі з одягом та вітрини потребують якісного освітлення – вони як невелика виставка з продуманою експозицією.
  2. Створити затишну для покупців обстановку, де вони можуть у спокійній доброзичливій атмосфері переконатися у високій якості товару, приміряти його та перейти безпосередньо до покупки.
  3. Формування позитивного реноме магазину. Задоволений покупкою клієнт запам'ятає ваш магазин, повернеться сам і порадить знайомим.

Правильне освітлення магазину одягу передбачає досить яскраве світло, що не спотворює кольору – найбільше цьому відповідає природне сонячне світло. Напрошується висновок, що штучне освітлення має бути максимально схоже на природне – тож на цю роль найкраще підходять LED світильники.

Світло у торговому залі

У магазинах одягу товари розміщуються на стелажах, спеціальних підлогових вішалках та різних манекенах. Так для магазинів одягу в СНіП закладена норма освітлення на квадратний метр приблизно 500-800 Лк (основне освітлення) та для акцентного – до 1500 Лк (приблизно вдвічі яскравіше).

Світильники в залах мають бути розташовані так, щоби проходи були освітлені менш інтенсивно – основний світловий акцент повинен бути сконцентрований на товарі. Яскравість світла вибирають відповідно до кольорової гами колекції – менш яскрава для світлих речей, темні речі потребують більш інтенсивного підсвічування. Для різнокольорових (змішаних) колекцій жіночої одягу рекомендується використовувати світильники денного світла, для дитячих іграшок та одягу– led лампи теплих тонів світіння.


Світло в примірочній

Остаточне рішення щодо купівлі одягу покупець приймає після примірки. Саме від освітлення в примірочних залежить наскільки швидко та впевнено клієнт визначиться. У примірювальній установлюється окреме освітлення – зазвичай використовується лінійний світильник з колірною температурою 3000К-4000К. Таке тепле яскраве світло добре підкреслює красу одягу і при цьому не впливає на сприйняття кольору.

Освітлення в примірочній має бути організоване таким чином, щоби під час примірки не утворювалася тінь на одязі, – досягається це встановленням пари світильників або додаткових дзеркал. Хороша освітленість досягається також установкою над кабіною світильника стель типу Даунлайт.

Які світильники краще використовувати у невеликих магазинах

Організація освітлення великих торгових центрів та невеликих магазинів відрізняється дуже суттєво – на вибір освітлювальних приладів впливають площа та висота приміщення, карта переміщення клієнта та інші особливості підприємства ретейла. Освітлення невеликого магазину має власну специфіку. Це і значно менший масштаб товарообігу, і невеликий потік клієнтів, які до того ж найчастіше мешкають у найближчому мікрорайоні. Іншими словами – це магазин «біля дому» із доброзичливою, майже камерною атмосферою. Ось і розглянемо які LED світильники оптимально підійдуть для торгового залу невеликого магазину.

У магазині одягу немає сенсу однаково яскраво висвітлювати всю площу торгового залу – навпаки, краще яскравім спрямованим світлом виділити саме товари, щоб привернути увагу покупців. Тому рекомендується застосовувати принцип «зонування» – розділяти простір магазину на окремі ділянки, використовуючи відповідні LED світильники.

Для акцентного освітлення манекенів та стелажів з одягом ідеально підходять led світильники типу Downlight, вони жорстко вмонтовані у стелю – тож світловий потік спрямований зверху донизу. Для створення більш яскравого акценту використовуються трекові світильники та накладні поворотного типу – їх вузькоспрямований промінь можна «навести» на конкретний товар і легко перемістити за потреби.

Як варіант локального підсвічування, красиво виглядають підвіси. На жаль, у приміщенні з невисокою стелею їх не завжди вдається використати. Якщо ж висота торгового залу дозволяє, то за допомогою підвісних LED світильників можна створити дуже стильне світлове рішення. Використовуючи поєднання даунлайтів, люстр та підвісів, можна оформити інтер'єр магазину в сучасному стилі, «техно» або «лофт» – ринок пропонує для світлодизайнерів дуже широкий вибір led світильників!

Вибір лед світильників для загального освітлення залежить від планування магазину та схеми розташування товарів. Можливі варіанти:

  • світильники типу LED панелей розташовані на стелі рівномірно;
  • лінійні світильники – над проходами між стелажами;
  • комбінований варіант.

Для загального освітлення магазину освітлювальні прилади вибирають залежно від типу стелі – наприклад, для гіпсокартонних ідеально підходять світлодіодні панелі.


Скільки світильників потрібно у приміщенні – проста формула розрахунку

Які різновиди LED світильників використовують для освітлення магазину, вже з'ясували. Тепер настав час розібратися, в якій кількості їх треба встановлювати в торговий зал. За основу розрахунку можна прийняти нормативи міжнародного стандарту з освітлення ISO 8995 (2006 р.), де норма освітлення на квадратний метр складає 300 Люкс для маленьких магазинів та 500 Люкс – для великих. Це мінімальний показник освітленості, але від чогось же треба відштовхуватися!

Для магазинів одягу зазвичай використовуються такі нормативи для освітленості різних зон торгового залу (на кв. м):

  • 300-500 Лк – загальне світло у торговому залі;
  • 300 Лк – у проходах, де ходять покупці;
  • 300-500 Лк – примірювальні кабіни;
  • до 1000 Лк – акцентне підсвічування товарів;
  • до 1200 Лк – касовий вузол;
  • 1200-1500 Лк – манекени та зовнішні вітрини магазину.

Для підрахунку кількості світильників враховується кілька факторів – розміри приміщення (площа, висота), призначення освітлення, світлові параметри світильників, що використовуються.

Застосуємо найпростішу формулу розрахунку освітленості – норматив (у люксах) множимо на площу торгового залу. Для маленького магазину площею наприклад 50 кв. м освітленість торгового залу має становити не менше

300 Лк х 50 кв. м = 15 000 Лк.

Це значення відповідає освітленості приміщення зі стандартною висотою стелі 2,7 м. При іншій висоті приміщення використовується коефіцієнт – 1,2 при висоті стелі 3 м, 1,5 (4 м), 2,0 (4,5 м).

Наприклад візьмемо популярні стельові Led панелі 600x600 мм 36W 3000Lm 5000K Optima ECONOM – розрахуємо, скільки їх знадобиться для нашого випадку.

Вже з маркування виробу зрозуміло, скільки люмен на м2 випромінює кожна панель – 3000 лм. Ділимо загальне значення освітленості на показник однієї лампи – таких світильників знадобиться 15 000 Лм : 3 000 Лм = 5 одиниць.

Ця мінімальна кількість, необхідна для комфортного пересування магазином, – без урахування акцентного освітлення та інших рішень світлодизайну.


Висновок: яке освітлення має бути у магазині одягу

Освітлення в магазині одягу відіграє важливу роль – впливає на сприйняття кольору та якості одягу, а також на рівень комфорту та настрою покупців.

  1. Рекомендується вибирати світлодіоди з високим показником передачі кольорів (CRI) не менше 80-90. Чим вище цей показник, тим краще кольори будуть передаватися світильником, що особливо важливо для правильної оцінки якості та кольору одягу.
  2. Слід врахувати, що різні типи одягу потребують різного рівня освітлення – для примірки одягу темних тонів може знадобитися більш яскраве освітлення, ніж для світлих суконь чи блуз.
  3. Щоб досягти рівномірного освітлення магазину та уникнути тіней, LED світильники слід розташовувати на певній відстані один від одного. Точкові світильники зі спрямованим яскравим світінням використовують, щоби привернути увагу до стелажів або вітрини з товаром.
  4. Важливо враховувати, що занадто яскраве чи неприродне освітлення може викликати у покупців дискомфорт та відвернути їх від огляду товару. Тому, найкраще вибирати світлодіодні світильники з теплим білим світінням, схожим на природне сонячне світло.

Світлодіодні світильники створюють у приміщенні торгового залу комфортну атмосферу, дозволяють покупцям відчути себе затишно – «як вдома» в невеликому магазині. Завдяки теплим тоном світіння, покупці будуть довше затримуватися в торговому залі, що, напевно, сприяє успішній торгівлі.

Пропонуємо на сайті led-story.ua купити все необхідне для організації LED освітлення вашого магазину одягу. В каталозі Лед Сторі представлені найбільш популярні у сфері роздрібної торгівлі варіанти ЛЕД освітлення – стельові LED-панелі в асортименті або лінійні світильники. Вибрати відповідні ЛЕД світильники в каталозі Led Story ви можете самостійно – за фільтрами та технічними характеристиками. Щоб точніше визначитися з номенклатурою та розрахувати кількість світильників, ви можете звернутися за консультацією до чергового фахівця – по телефону або через чат. Працюємо з фізособами та бізнесом – гурт та роздріб. Забрати покупку можете в будь-який зручний час зі складу в Харкові самовивозом. Швидка доставка поштою в Київ, Полтаву, Суми та інші міста України.

Звертайтесь, завжди раді допомогти вам!